Artikel hos webshopguru (DanDomain)

Jeg har for nylig bidraget med en artikel til DanDomains nye og rigtig gode iniativ – webshopguru, hvor nye webshopejere kan hente mange gode råd og inspiration til at starte og drive en webshop. I artiklen har jeg fokus på en forretningsplan – eller ‘business plan light’, som jeg kalder den, hvor du får et … Læs mere

Husk nu de eksisterende kunder

Rigtig mange steder ved jeg, at man bruger enorme summer på at skaffe nye kunder. Alle tilbud er rettet mod nye kunder, nye segmenter og nye emner. ‘Velkomsttilbud’, ‘Intropris’, ‘Startpakke’ – kært barn har mange navne, men formålet er altid at lokke nye kunder til med et tilbud, der er rigtig godt – og som … Læs mere

Test af barberskraber fra barberklingen.dk

Efter at have testet barberskraberen fra barberbladet.dk, er turen nu kommet til den anden store abonnementsspiller på det marked – . Modellen er helt den samme som ’s model – man tilmelder sig, modtager en velkomstpakke med to barberblade og et skaft. Det koster 49,- for velkomstpakken – altså lidt dyrere end hos barberskabet, hvor … Læs mere

Test af barberskraber fra barberskabet.dk

Det er blevet utrolig populært med abonnementsordninger på barberblade, så jeg satte mig for at teste kvalitet af både kundeoplevelsen og selve produktet hos to af de populære udbydere i Danmark. Den første test af skraberen fra . Jeg bruger normalt Gillette Fusion-blade, som jeg køber ind (online) i større mængder, så jeg kan holde … Læs mere

Trenden med abonnementsordninger i webshops

Der popper flere og flere kreative modeller op for at drive abonnementsordninger i webshops på fysiske produkter, som ikke tidligere har været tilgængelige i abonnementsform via en online service. Hvis du ikke allerede har gennemskuet det, så er det bare de gamle kuponhæfter om igen – bare digitaliseret og i nogle tilfælde en del smartere. Hvorfor … Læs mere

E-handel til udlandet – vi har brug for forandringer

E-handelen stormer frem. Vi handler mere og mere på nettet. Desværre er det sådan i Danmark, at en stadig større del af vores e-handel går til udenlandske netbutikker. Samtidig køber udlændinge langt fra nok i danske netbutikker. Vores ‘netto’ e-handel til udlandet er dermed i minus. Nogen mener, at det drejer sig om, at vi ikke … Læs mere